nitewlkr Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by G40Turbo Hvorfor ikke leite i tyskland etter en Lupo GTI i tyskalnd den har 6trins kasse. Fordi den er like dårlig som 5-trinns polokassene ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Jeg kjører med 5trins kasse på Polo`n min og har 170hk (målte hester) i min motor, aldri hatt noe problem m kassa. En kompis av meg har en 1,6 liter blokk m 1,4 16V topp, doble webere, grennerør, kamer, justerbart kame hjul, og 100 hk NOS. m den samme kassa og det holder...... Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by G40Turbo Jeg kjører med 5trins kasse på Polo`n min og har 170hk (målte hester) i min motor, aldri hatt noe problem m kassa. En kompis av meg har en 1,6 liter blokk m 1,4 16V topp, doble webere, grennerør, kamer, justerbart kame hjul, og 100 hk NOS. m den samme kassa og det holder...... Jeg vet.... mange som får org golf 2 kasse til å holde med G60 maskin også. Poenget mitt er at kassene er ikke noe sterkere fra lupo GTI kontra vanlig GTI/16V Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HCN Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Heisann. jeg har akkurat det samme problemet med min 16v.. Jeg fant nettop en ganske billig brukt kasse i england til 2100,- den var gått 80.000.. jeg venter på den nå... kansje du bør sjekke litt i england også da ? Mvh HC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by nitewlkr Jeg vet.... mange som får org golf 2 kasse til å holde med G60 maskin også. Poenget mitt er at kassene er ikke noe sterkere fra lupo GTI kontra vanlig GTI/16V OK, men det hade vært kult å hatt 6trinns kasse da jeg selv har 3,800 omdr når jeg kjører i 110 km/h. Ganske slittsomt. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Nytt kapittel i saken - bilen måtte taues hjem av viking i går. Begge drivakslingene løsnet på de 6 skruene inne på kassen. Sinsykt merkelig - for de ble teitet meget godt til. Den ene akslingen var falt helt av.... helt sykt at ikke noe var skadet ... bare satt den på igjen så var alt fint ... Men noen som har en forklaring på hvorfor disse skruene løsnet ? Vi skiftet ut 12 kant skruene med vanlig umbraco .. ble kjøpt på maskinforetning ... Er dette noe spesial skruer ? de skal ikke ha noe låseveske på ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Man snakker om sola så skjer det, nå har kassa mi sett sinne bedre dager, og G40 kasser er ikke lett å få tak i.........Men er man m på leken må man tåle s****. PS. skal vel ikke klage har hatt den i 5-6 år, og den har blitt brukt så det holder på bannen. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 som sonick seie... var livredd for at alt skulle være knust i går.. heldigvis var det busstopp når akslingen "datt" av.... off... håpe noen komme me svar på angående boltene.... men bilen er fine nå og det lokale VW/Audi verkstedet skal ha bilen inn og "godkjenne" arbeidet.. mao.. dei går go for bytte av gear kassen.... de ska også bytte olje på kassen og litt forskjelligt.... gratis :D så det blir bra :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Dei boltane har ein tendens te allti ramla av... eg bruke alltid loctite...... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg