laupsa Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Vel, kanskje ikkje heilt rette forumet å spørja i. Men tippar uansett det er nokre teknofreaker som kan hjelpa meg med dette :) Har ein arbeidslampe som eg lurar på kvarleis ein skal kopla. På venstre side er det som ser ut som 2 tennere til pæra. Er ein sukkerbet med 3 koplingar, jording og + og - antar eg. Anelse kvar ein skal kopla + og - der ? På høgre sida er det som ser ut som eit rele, med teikning av kolries ein skal kopla. Problemt er berre å skjøna teikna:p Lagt ved ei teikning av korleis det ser ut, vart vanskeleg med bilete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 På det øverste bildet ditt: Du skal bruke den nederste tilkoblingsrekka(sukkerbiten). Blå og sort er fasene, her skal strømmen inn. Den gulgrønne er jord. Resten trenger du ikke å tenke på, det er ferdig kobla. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 På det øverste bildet ditt: Du skal bruke den nederste tilkoblingsrekka(sukkerbiten). Blå og sort er fasene, her skal strømmen inn. Den gulgrønne er jord. Resten trenger du ikke å tenke på, det er ferdig kobla. Sort er minus då, og blao er pluss ? Er vel det som er vanleg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 denne er til 230 volt vekselstrøm, som man stort sett har i huset. Og når det er vekselstrøm, trenger du ikke å tenke på pluss og minus. De to ledningene fra pinnene på støpselet skal på blå og sort, og den gulgrønne er jording. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg