TurboXs Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 har noen teging på hvordan di settes sammen. vet ikke om jeg har alle delene + at det virker som om den kansje ikke lokker seg helt. stempelet er 3mm mindre i diameter enn det hullet den skal tette er. mulig jeg har feil stempel men Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Er det en slik du har: Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 nei er ikke lik men du er faktisk til hjelp for det fant ut at den jeg har er fra 911 turbo. 3.3l tror jeg stempetel mitt er 46mm i diameter og ser ut som det er likt det du har med den 6kanten i midten hullet det skal inn i er 49mm så jeg skjønner ikke helt Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Det er kun den inerste ringen som er stempelet, altså den som har den 6kanten i midten den er 40mm på min, og helt ut til støpegodset er det 52mm.. legg inn en tråd på : Tror jeg har sett tegningene av 911Wg der engang..porsche-forum tror jeg har sett tegninger på 911WG der før :) Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 kansje det mas med innlogging å sån skal høre litt mer med auto tuning og han jeg har fått den fra først Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 kanskje det, men så før du nå svar på en god del om porsche.. men snakker du med Espen på AT så kan nok han hjelpe deg og... Tror ikke det er så mange her inne som skrur porsche... Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P Tror ikke det er så mange her inne som skrur porsche... Å joda...:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 3 stykker... det er vel ikke så mange det ;) Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2kongen Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P 3 stykker... det er vel ikke så mange det ;) ihvertfall 4....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 5 Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 takk for hjelpen folkens har sett sammenhengen nå. mangler bare en liten de som kan dreies. manglet setet tilstempelet men det er gjort om litt her så flensen ut gjør jobben ser det ut til. skrur jo litt porsche jeg å da Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 okay , her er noen.. :) hvilken porscher har dere da? Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2kongen Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P okay , her er noen.. :) hvilken porscher har dere da? 90 mod 964 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 snylter 996 :> er ikke eier, bare uhm.. bruker.. vanskelig det der :) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Jeg har en -68 911S som jeg driver å restuarerer / bygger om... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg