grubbel Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by Finepix Jeg har en -68 911S som jeg driver å restuarerer / bygger om... 3.3t og 993 optic? Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 -68 911s... ikke bygg om ... restaurer. kjører selv 87- 951. Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 shit, de ryktes å være LITT vanskelige å kjøre.. :> Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 alle biler er vel litt vanskelige å kjøre til en har lært å "kjenne" bilen skikkelig... ( da tenker jeg selvfølgelig på sportslig kjøring :D ) Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Blir nok ikke verken 993 optic og 3,3t eller orginal restaurering. Bilen var allerede ombygd med turboskjermer og RSR fangere når jeg kjøpte den, så jeg bygger bare videre på dette. Blir ikke noe orginal-looker med andre ord... hittil har den bl.a fått C-2 (965) sideskjørt, ansa eksos, golf 4 dørhandtak, Kia(!) blinkere foran, CBR 900 speil, A4 recaro skinnstoler, helrøde baklykter ++ Felgene er 9,5 + 11,5 x 17" OZ futura, og motoren er en 2,7 m/K-jet. Går greit pga lav vekt, men vi får se om ikke det blir en twinturbo konvertering med datasprut senere!! Den som lever får se, ting går ikke så veldig fort desverre...:D Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg