Gå til innhold

Ønskes KJØPT: Hundegrind Vectra B STV

Ranger emnet

hinderaker

Anbefalte innlegg

Begynner fort og galt med å beklage at jeg poster ønskes kjøpt her. Forklaringen er enkel, jeg fant rett og slett ikke ønskes kjøpt forumet og under "Til salgs" og "Deler" var ikke ønskes kjøpt poster lovlig. ERGO ble dette en naturlig plass :P Beklager!!!

Nå har det seg slik at jeg har en 1998 1.6 Opel Vectra (stv) og ønsker gjerne å gå til innkkjøp av en hundegrind (Lik for alle Vectra B STV). For de som har stasjonsvogn så vet de mest sannsynligvis hvilken grind jeg snakker om, den kan festes i baksetene (5 seter) og i taket. Både med baksetene stående og foldet ned (2 sett med fester i taket). Ser noen har en form for tekstil netting, men jeg er egentlig på jakt etter the real deal i metall.

Ta kontakt per e-post (glenn@hinderaker.com) om du har dette liggende. Skal kjøpe meg en liten(!) valp og vil ikke ha den sittende i baksetet med selen på :P Da kan den heller få hele bagasjerommet for seg selv når vi er ute å kjører bil. Netting kan også være aktuelt hvis du mener denne dekker nok og er av solid kvalitet men som sagt hvis jeg får tilbud om begge deler går jeg for metall grinda :P

NB! Det er ikke bagasjeromstrekk som går på skinner jeg er på jakt etter. Dette vil jo selvfølgelig også sørge for at hunden blir i bagasjerommet men ønsker gjerne å gi hunden så mye plass som mulig når den vokser opp og med hundegrind får den også muligheten til å kikke ut vinduene / frem på oss :P

Beklager noe blanding av bokmål å dialekt! :) Ha en fin helg =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner fort og galt med å beklage at jeg poster ønskes kjøpt her. Forklaringen er enkel, jeg fant rett og slett ikke ønskes kjøpt forumet og under "Til salgs" og "Deler" var ikke ønskes kjøpt poster lovlig. ERGO ble dette en naturlig plass :P Beklager!!!

Du er unnskyldt. :) *flytte tråd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider