poitdexter Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 jeg tror det kunne blitt drit bra! Med litt tekkniske reportasjer osv. Håper dette blir kjørt i gang, det er jo en fin tid å kjøre igang noe sånt på også! Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 gode tanker og ideer Fredrik, er bare å starte planlegging dette her :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Heeeelt klart et bra initiativ! :) Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Hørtes tøft ut dette. Et tips er å kanskje ta noen raske intervjuer med førerne av alle bilene på drifte arrangementene i begynnelsen eller slutten av videon. Hvor førerne av bilene kan fortelle litt om hvordan bilen er satt opp nå, og hva som er framtidige ambisjoner ++ zoome litt inn på dyser, toppdeksler dump valver, nos kit og det som verre er :), og noen raske ord om hvordan hver enkelt fører får bilen til å gå sidelengs.. Jeg likte den Supra byggevideoen som ligger her på forumet. Når de forklarer ting så gjør de det litt fort, med litt musikk på, som gjør at det ikke blir kjedelig å se på. Prøv å montere et vidvinkel kamera litt over og bak bilen, kan bli litt tøft, er ikke så ofte det blir gjort syns jeg. sånn cirka som utvendig view på Gran Turismo, bare lufter litt ideer. Syns det er bra at noen vil kaste litt mere glans over bilsport i Norge, og hvis jeg kan bidra på noen måte i tillegg så gjør jeg gjerne det. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Dette kan bli kjempemessig! Lag en blanding mellom Best Motoring og Top Gear, prøv å få tak i noen som egner seg som reportere,slik at filmen blir så proff som mulig! Norge begynner jo å få et veldig rikt bilmiljø, med mange treffer og masse spennende biler, så jeg tror det blir masse stoff å ta av! Det tøffeste, og beste var om dere hadde klart å lage en engelsk versjon, så vi hadde hatt muligheten til å formidle og vise folk utenfor norden hva som skjer her i norge! Få med de rette folkene, litt penger og litt godvilje så blir dette utrolig bra!! Stå på!! :cool: Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 kan ha glede av en skikkelig bra film.. likte ideen om Gran Turismo-view, syns det som bilr filmet inni biler e for dårlig å se på, og GT-view e jo fullt mulig. eg tror eg hadde likt en skikkelig samle-dvd med drifting, dragrace, mer drifting, mc-stunts og getaway-ting og politiplaging.. og mer drifting :P så har du alt på en plass, men et sånt prosjekt bilr vel å ta seg vann over hodet.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Hva skjedde? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 He he, ja si det... Tanken surrer vel bak i hodet stort sett hele tiden, og en gang i blant får den litt oppmerksomhet. Men mye som skal på plass, så det skjer vel ikke noe før det faller seg naturlig. Når det er sagt så er jeg inne i en periode der jeg realiserer mange prosjekter jeg har ruget på lenge (les http://www.norsk-racing.com og http://www.fsr.no/d1rdgp), så hvem vet. Kanskje det skjer noe i 2006? Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Det hadde vært knalltøft. Jeg hadde garantert kjøpt en eventuell utgivelse. Det hadde også vært fett hvis forskjellige folk rundtom i landet (med litt peiling) kunne sendt inn videomateriale, for det å ha et tv-crew på plass overalt samtidig i dette landet er jo en umulighet. Faste "spalter" er også en fin ting på en slik video. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Ja for h..., få det her i gang! Dette trenger vi! Fredrik Sørlie: Få opp en vote på det her, så får du ta en liten "markedsundersøkelse". Markedsundersøkelsen kunne også ha blitt tatt utenfor bilforumet siden alle her er bil gærne. Men jeg vil tro markedet er her, det er i hvertfall ikke brukt opp. Og Danmark og Sverige kunne også ha vært et marked for denne filmen. mvh Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Drifte filmer = FUN Norsk drifte film = aneglsmili Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 helt klart rått! hadde kjøpt alle filmene! mn hadde vært best å fått det på tv da! bytta ut autofil elns. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Hadde kjøpt filmen på flekken, men så kjøper jeg alle norske bil filmer jeg kommer over :cab Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Hadde kjøpt den såklart, men må Atle Guldbransen være med? Han begynner sikkert å grine med en gang en bil begynner å sladde, fordi da KAN det gå galt:P Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 hadde vært morro med en norsk bilfilm av den typen ja:D for skal vi se på drifting så hører vi bare et par gærne japanere skrike som noen jenter:D. Morro og se biler vi vanlige folk har råd til også, som blir brukt:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg