tanksførern Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Hei. Kjøpte meg en Starcraft G30 for en stund siden. Bilen er en 6,2 D 91 mod van. Den er nedregistrert til klasse B. Da jeg var med bilen på Eu-kontroll viste det seg at det var en god del rust i ramma under på bilen. Har hatt et par sveisere til å kikke på bilen, og de mener at det vil koste meg mye å sveise rusta som er på bilen, da det er litt rust på selve karosseriet også, samt at begge bakdørene og 60/40 dørene er godt rustet i bunnen. Har en kompis som har en samme bil, med samme motor og årsmodell, bare at bilen hans er Kl.C. altså over 3500kg totalvekt. Den bilen er veldig bra for rust både i ramma og karosseriet. Han har arvet bilen, men har ikke lappen for å kjøre med den, så den bare står. Har derfor et par spørsmål: Er karosseriet skrudd på ramma på disse bilene? (altså ikke selvbærende karosseri) Evnt tilhører chassisnummeret karosseriet eller ramma på bilen? Går det ann (hvis mulig) å bruke ramma på bilen hans på en eller annen måte? Noen som har erfaring med dette? Setter pris på all råd og tips dere kan komme med :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg