zr900turbo Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Hei Var ute og kjørte med min omega b 2.0 16v automat istad, plutselig funket ikke bremsene :S eller, di funket sånn litt når jeg presset pedalen helt inn. Kom meg hjem og brukte handbrekke til å komme meg ned bakken her (litt bratt) fikk rygget bilen på plass og da sto handbrekk lyset på uansett hva jeg gjorde :( Har sjekket bremseveske og den sto akkurat på minimum så skal vell ikke være luft? Noen som har hat noen liggnende problemer? Siter Opel Omega B2 c20let @ gt2871 phase 3,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Bremsevæske lekasje ville jeg gjetta på hvis det skjedde plutselig. kan og være luft Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zr900turbo Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Men skjønner ikke hvordan det kan komme luft sånn helt plutselig :S Tror kanskje det kan være lekkasje da pedalen plutselig ble helt myk :/ Noen andre forslag? Siter Opel Omega B2 c20let @ gt2871 phase 3,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Kan kan være vanlig at bremserørene bak ruster opp så du bør sjekke de. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zr900turbo Skrevet August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Fant ut hva det var nå:S Enten så har noen unger hatt det veeeldig artig, eller så har det på en rar måte klart å surre seg et tau rundt bremserøret som går inn til calipter og rundt akslingen med knute og greier, så plutselig når jeg har kjørt har tauet klart å hekte seg fast og slite bremserøret rett av med bremsecalipter :/ Siter Opel Omega B2 c20let @ gt2871 phase 3,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg