slitenvolvo Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Noen som vet om ett bra middel til å rense taktrekk. Har hvitt taktrekk og de flekken jeg klarer å identifisere er olje. De jeg ikke kan identifisere tør jeg ikke tenke en gang på hva er... Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Hehe, flekker er skummelt ;) Hva slags trekk er det du har da? Stoff, "skinn", ell sånn type det er i golf? Ikke sikker på hva det heter jeg men... Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Er sånn skum-aktig stoff. Aner ikke hva det kalles. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GrimeReaper Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Green clean:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Green clean:) x2 :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Eller Meguiars all purpose cleaner. :) Jeg brukte den + børste og steamer etterpå. Ble som nytt! Det som var sjukt var at jeg renset en liten flekk som var kommet (oljeflekk), men så så jeg at flekken var så jævla hvit etterpå. Renset så 1/4 del av trekket og 3/4 var nesten SVART. Man ser det ikke før man renser det. Helt sjukt hvor skittent det var. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Eller en hvilken som helst APC egentlig :) Bare man blander riktig. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Skal teste litt. Takk for råd, oppdateringer kommer. Er naturligvis vedig redd for å skrubbe for hardt, eller bruke noe som ødelegger limet taktrekket er festet med. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Jeg ville prøvd med en tube Nylonvask, fåes kjøpt i fleste dagligvarebutikker for ca 30kr. Er meget skånsom, men himla effektiv. Bland ut en liten klatt krem i litt vann og påfør med en svamp eller en litt myk skrubb som ikke rasper opp taktrekket. Jobb middlet godt inn og skyll godt med rent vann etterpå, for dette stoffet produserer endel skum. Men dritten følger med skummet ut også! Har testet nylonvask flere ganger på temmelig bedritne gulvmatter og diverse, og blir like positivt overrasket over resultatet hver gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Jeg ville prøvd med en tube Nylonvask, fåes kjøpt i fleste dagligvarebutikker for ca 30kr. Er meget skånsom, men himla effektiv. Bland ut en liten klatt krem i litt vann og påfør med en svamp eller en litt myk skrubb som ikke rasper opp taktrekket. Jobb middlet godt inn og skyll godt med rent vann etterpå, for dette stoffet produserer endel skum. Men dritten følger med skummet ut også!Har testet nylonvask flere ganger på temmelig bedritne gulvmatter og diverse, og blir like positivt overrasket over resultatet hver gang. Nå har jeg fulgt tipset ditt her, og skal prøve meg på dette! Kosta meg 20 kroner den tuben, så om det fungerer så godt som folk skal ha det til så vet jeg hva jeg skal bruke i fremtiden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 Nå har jeg fulgt tipset ditt her, og skal prøve meg på dette! Kosta meg 20 kroner den tuben, så om det fungerer så godt som folk skal ha det til så vet jeg hva jeg skal bruke i fremtiden! Ta før og etter bilder da, så du får dokumentert effekten for allmenheten. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 Nylonvask er supert, kan brukes til alt, som vindusvask, tekstilvask og bilvask... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 Ta før og etter bilder da, så du får dokumentert effekten for allmenheten. ;) Will do :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 Skal ikke behøve å skrubbe med en børste i taket....kommer langt med en microfiberklut :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 Skal ikke behøve å skrubbe med en børste i taket....kommer langt med en microfiberklut :) Det er sant, en microfiberklut burde gjøre susen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg