lowrider Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Norsk Dragrace Gardermoen ønsker velkommen til årets Sunoco Drag Challenge 6-8 august. Egen "buske-camping" i gangavstand fra banen! Serveringstelt med alle rettigheter! Denne helgen vil Europaeliten bil/MC møtes på Gardermoen,det kommer førere fra hele 12 nasjoner. Stevnet innebærer EM på motorsykkel, Scandinavisk Runde bil/bike og NM alle klasser. NDRG har stor tro på at publikum får oppleve flere Europarekorder i løpet av helgen. Under Sunoco Drag Challenge 2009 skrev Peter Svensson historie på Gardermoen Raceway, da han kjørte Europas første 5 sekunder i Top Fuel Bike. Svensson stiller til start 6-8 august. Rekorden gjorde at Gardermoen Raceway plutselig var verdens 4. raskeste bane. Nyheten spredde seg over hele verden i rekordfart og man kunne lese om NDRG og vår bane både i Europa, Australia og USA! I klassen Top Doorslammer skal over 20 førere knive om poeng i den Skandinaviske Cup`n. Nicklas Andersson fra Sverige satt ny rekord i denne klassen på Gardermoen i 2009. Nicklas stille også til start i år, og lover ny rekord. 402 meter ble unnagjort på 6.16 sekunder. Han leder også i år serien før runden på Gardermoen. I Top Fuel Dragster har NDRG invitert Monica Öberg. Teamet har ny "bil" i 2010, og publikum vil derfor få oppleve et 402 meters show med Europas mest moderne Top Fuel Dragster. Teamet vil også være på plass i depoet hele helgen. Depot er åpent for publikum, så muligheten for å se en Top Fuel Dragster på nært hold, bør ingen gå glipp av!! Sjekk http://www.ndrg.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 kommer lett! hvertfall ved oppholdsvær:) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 har vip plass x2 klar jeg ;) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Jeg kommer til å stå midt i mellom bilene på plata. Blir litt :uhhmmwhat?: under burnoutene til de store gutta Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Det blir vell til at jeg og snubler innom på lørdagen. Så sant været er greit. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740tic Skrevet August 6, 2010 Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 Blir det no kjøring når det er så dårlig vær a? Siter 1986 Volvo 740 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 (endret) Knallfint vær i dag og et herlig arrangement. Godt å ta seg en tur og mimre litt tilbake til den tid min egen far drev på med denne sporten! Uansett ble det utrolig få bilder fra min side, men de kommer nok etterhvert! Endret August 7, 2010 av Hansien Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg