Tohmas11 Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Hei. Har tenkt å lakke bilen min nå men kameraten min lakka bilen sin i den fargen jeg vil ha. Og vi har samme bil så ser litt dumt ut med 2 like biler. Så jeg har letet meg ihjel for å finne en annen farge. Og jeg har funnet en som jeg syns er helrå men jeg vet ikke lakk koden. Så lurte på om noen her inne vet lakk koden siden det er en norsk bil og alt. Siter 78 Opel Ascona B 2.0S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Du må nok kontakte eieren av bilen, og spørre om han vil gi fra seg koden, er desverre umuligt å se nøyaktigt hvilken farge det kan være, siden fargegjengivningen på bilder ikke viser slik fargen er i virkeligheten, så sant det ikke er en original kode, da kan en kansje klare å finne ut av det Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tohmas11 Skrevet August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 jaja. jeg vet jo det men det er bare om det var en original bmw farge eller om noen kjente eieren som visste noe, for en så strøken norsk e30 må jo mange vite noe om.. Så skrev bare her for å se. Siter 78 Opel Ascona B 2.0S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 11, 2010 Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Ser ut som "root beer" farge. Sykt pent spør du meg. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 tror du bare kan ringe til en bmw forhandler og spørre om den nye brunfargen de bruker på bla X5 og X3 og mini cooper.Mini cooperen er noe mørkere.Men regner med det er en orginal BMW farge som er brukt på E30en.... Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Trur eieren må være romeriking for det øverste bildet er tatt ved OSL rullebane øst, på nordenden :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Reg.nummeret på bilen vises jo med all tydelighet, så da er det en smal sak å finne kontaktinfo på eieren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Tror det er denne fargen her...en ny bmw farge!Marrakesh Brown Ring til stenshagen og spørr om fargekoden på Marrakesh Brown http://www.bmwblog.com/2009/10/04/photo-gallery-bmw-x1-in-marrakesh-brown-color/ http://e84.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=344214 Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg