Audi A4 1-8TQ 2005 Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Heisann! Jeg har en Audi A4 2005 model som orginalt har halogenpærer, men jeg kunne tenkt meg å bytte til Xenonpærer isteden. Har kikket litt rundt på xenon-kit men tenkte å høre med dere først om dere har noen tips eller anbefalinger? Takk på forhånd! Siter Never drive faster than your guardian angel can fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A4 1-8TQ 2005 Skrevet August 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2010 bump... Siter Never drive faster than your guardian angel can fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Skal dette gjøres på godkjent måte, må bilen sammen med xenonlys ha automatisk høydejustering på hovedlysa og lyktespylere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Koster 900kr pr sett på bilkabel.com for H7 xenonkit. Anbefaler de. http://www.vvme.com har enda billigre, men de tenner litt seint, og lager endel radiostøy. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoda211 Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Skal dette gjøres på godkjent måte, må bilen sammen med xenonlys ha automatisk høydejustering på hovedlysa og lyktespylere. Det er bare krav om automatisk høydejustering dersom en monterer xenon som nærlys, sånn som jeg har forstått det. Fjernlysa er det bare krav om godkjent reflektor mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg