Svima91 Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 (endret) Har en omega a som jeg har store planer om :) men blir nok et "langtidsprosjekt" siden det er litt trangt i økonomien nå :P Men kunne trengt noen tips til sider som det er billig styling :) vil gjerne også høre andre sine meninger om hva dere syns er fint og tips til hva jeg kanskje kan gjøre :) Har sett på senkesett og andre felger, men har ikke bildene inne på dataen ennå :) Endret August 1, 2010 av opelady Siter Omega a 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 No offence, men flyttet denne til Omega. Der får du gode tips,..og så slipper du herved pes om å lese reglene for prosjektforum. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svima91 Skrevet August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 No offence, men flyttet denne til Omega. Der får du gode tips,..og så slipper du herved pes om å lese reglene for prosjektforum. ;) takk ;)hehe. var ikke helt sikker på hvor jeg skulle skrive henn :P Siter Omega a 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zr900turbo Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Den nye veldresomegan dette? :D Siter Opel Omega B2 c20let @ gt2871 phase 3,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svima91 Skrevet August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Den nye veldresomegan dette? :D hehe, æ berre ein så'n kan kalle valdresomegan ;) Siter Omega a 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg