Gå til innhold

Hvor mange WonderBaum har du i bilen din ?

Ranger emnet

ivers

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har 7...

Jeg kjører hovedsaklig på "Flamin Flowers" , men man får en ekstra fin aroma hvis man kombinerer den med "Watermelon" og "Strawberry".

Det er jo liksom blitt slik at biler med wonderbaum i speilet kobles direkte til rånemiljøet, men man må huske på at det er ikke bestandig dette er tilfelle.

Jeg kan ikke huske å ha sittet i en bil som luktet godt, uten at lukta var fremstilt på en kunstig måte.

Det fins jo mange som bruker wonderbaumen feil, de bruker den bare for å dekke over dritt lukta som har blitt i bilen etter at de har kjørt rundt med vasstrukken dørk & masse søppel & fullt askebeger. I disse tilfellene er wunderbaum direkte herslig.

MEN. Jeg ser ikke dumheten i at de som liker å ha det ryddig i bilen faktisk liker at det lukter godt også.. lukt lager minner. Selger man bilen og kjøper seg en ny, så kan man bare kjøpe en wunderbaum av samme type som man hadde i gamlebilen, når man så setter seg inn i bilen, så får man fram de gode minnene fra gamle bilen:).

OBS, for de som ikke vet det, så funker faktisk wunderbaum på moped også, heng den rundt et at blinklysene foran, dette kombinert med litt for feit oljeblanding gir en aroma som er vanskelig å sette ord på.. *mimremimre*

:D

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 skjult under rattet for å ikke vise den :p Luktet ikke akkurat best i bilen min når jeg kjøpte den. I offoaderen har jeg ingen...

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

OBS, for de som ikke vet det, så funker faktisk wunderbaum på moped også, heng den rundt et at blinklysene foran, dette kombinert med litt for feit oljeblanding gir en aroma som er vanskelig å sette ord på.. *mimremimre*

:D

har hatt noen baum,s på moppa selv jeg, er gøy helt til det regner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 så langt

En watermelon som har slutta å lukte for leeeenge siden. En "new car" , en skogfrisk og en blossom eller hva den heter (gul)

Lukter sinnsykt... :D

Pluss jeg har terninger da... :rolleyes:

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider