Gå til innhold

Defekt forsterker ?

Ranger emnet

partypulp

Anbefalte innlegg

Originally posted by partypulp

Ja skal levere den tilbake idag.

Den sitter skrudd fast i seteryggen, men kablene detter av alikevel..

Kanskje det er dette som også lager stØu i hØytalerne :p

Du er ikke aleine om å ha intern jordingsfeil på en Planet Audio forsterker.Det har skjedd tidligere også. Det har med måten ting produseres på som gjør dette. Hvis du ser på kretskortet innvendig vil du se med en gang at det er en billig løsning på layout'n på kretskortet.

En kommentar til Øivind, selvsagt kommer ikke kablene med kabelsko ferdig montert, men vi som driver i bransjen bruker alltid kabelsko så for oss er det alltid kabelsko på alle kabler som festes til forsterkeren. Alt annet er ikke seriøs kobling.

Så om ALJ_GSI kansje formulerte seg på en måte som kunne missforståes så er ikke det noe å lage et stort nummer av.

Mvh

Roy

Kun råeste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

ALJ_GSi tror jeg gjør som du sa jeg..

Ville bare høre litt rundt først.. er så jævla lei av å måtte gjøre ting flere ganger skjønner du.

Hadde problemer med en sub fra samme firma rett etter at jeg kjøpte den.

Så surt.. endelig fått det bra, så skjer sånt!

Håper en eventuell reklamasjonssak går fort..

Om ikke er jeg nødt å finne en annen "billig" forsterker som drar det jeg har bra. hinthint

Rockford Fosgate 800a2 til salgs.

- 1074w, i fordelt på begge kanaler, i 2 ohm er full gass.

den tåler:

- alt DU klarer å koble til,

- opptil flere kortslutninger (regner med at det kunne forekomme av det du skriver?!?!?! hehe)

- driver det meste DU klarer å koble til,

og

- etter du har skrudd til unbraco boltene som biter over de <avisolerte> men <ikke-kabelsko-påsatte> kablene, kan du ta tak i kabelbunten og sveive den som en lasso og kaste så langt du klarer. DE KABLENE SITTER.

en GOD forsterker. selges 5 lapper. med kvittering, (desverre, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider