Audi 1,8T Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Hei, jeg vurderer og sette på dumpventil på min Audi a4 b5 1,8T, men er litt usikker på merke dumpventil og hva mere jeg trenger ? og er litt usikker på hvor den skal sitte ? :) Tips til effektanlegg hadde også vert fint:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 kjøp en forge resirk ventil :) dump er fy fy på denne motoren.. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi 1,8T Skrevet August 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Vet at du ikke kan bruke en åpen dump ventil, for luftmengdemåleren trenger trykket tilbake :)Har også hørt at du får en bedre lyd av resirk ventilen vis du bruker åpent luftfilter ? :) Hvor kanj jeg kjøpe en slik forge ventil og er den dyr ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Vet at autopower.no og qwt.no selger forge resirk ventil. Sikkert mange fler som også selger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg