Gå til innhold

Gatebil 2002 14-15september

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

Originally posted by LilleGud

det var en JÆVELIG strøøøken Skyline GT-r 33 Vspec der da ! :D var til salgs for 475000,- ink. avgifter !

Nyyydelig bil !

Var den der på lørdag?? Den så jeg ikke noe til. Ikke Dahlback og den super EVO`en heller...

Det råeste jeg så var vel en standard Supra og en vanlig Evo6.

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Var den der på lørdag?? Den så jeg ikke noe til. Ikke Dahlback og den super EVO`en heller...

Det klart råeste på banen, var en sinsyk Audi Sport-Quatro

Den la en breisladd rundt hele langsvingen, med Firehjulstrekk.

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hvite klikkfaen Quattron som endte i sanda engang? Den med kjølere bak?

For et monster, det var tøft å se den de få rundene den var på. *klappe*

Ellers hadde jeg det helt topp den dagen, gleder meg til neste år! Men mest av alt, så gleder jeg meg til det årlige Japsetreffet :D

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Skylinen stod i Pitområdet hele lørdagen.

Det er Japansk Sportsbil Import fra Haugesund som selger den.

Det er ganske rimelig hivs du takler høyreratt!

Jeg har siklet på den selv, men skal bare ha en bil, og da er det slitsomt med parkeringshus og bompenger, forbikjøringer og div med rattet på gærne sida!

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den NSX`en som stod inne på standen til TS og Be 4 You var rimelig tøff, den gikk bra også. PAa NSX stod det på skiltet foran. Men var skuffet over at det ikke kom noen superevo, dahlback eller noen andre svenske verstingsbiler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quattron var jo bare helt brutal, da den beggynte å yppe å bromme på ruud så syns jeg ruud lå plutserlig Langt bak å holdt seg me de andre kara... feiga han ut mot råningsen mot Quattron? så han sitt stikk å måtte ta halen mellom beina? *flire*

Men ellers Heftig der borte masse knalle biler....Keep up The Good Work!

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Skylinen stod i Pitområdet hele lørdagen.

Det er Japansk Sportsbil Import fra Haugesund som selger den.

Det er ganske rimelig hivs du takler høyreratt!

Jeg har siklet på den selv, men skal bare ha en bil, og da er det slitsomt med parkeringshus og bompenger, forbikjøringer og div med rattet på gærne sida!

Er ikke så ille når du får prøvd det over litt tid. Det mest negative er nok bomringen men da er det bare å kjøre på manuell. De strekker seg alltid inn for å ta imot penger:D.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at det bare er 2 Skyline'r i landet? Er ikke så dreven på dissa japanske bila, men er det ikke noe med saker og ting i forhold til miljøkrav og greier på denne ultrafete Nissan? Får man den ikke med venstrestyring?

Så det stod en på Autofil-messa også... Men syns ikke den var SÅ pen... Kunne godt ha vaska den! :)

Hørte også om en med 1018 hest i som GReddy hadde tukla litt med. Burde fløtte seg greit det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pug106_S16

Får man den ikke med venstrestyring?

Skyline ble aldri produsert med venstreratt, men det finnes ett og annet firma som bygger de om til høyreratt. Ett ligger bla. i Finland.

Originally posted by Pug106_S16

Så det stod en på Autofil-messa også... Men syns ikke den var SÅ pen... Kunne godt ha vaska den! :)

Dette var vel den første som kom til Norge, en R33 GTR. Den er ikke den peneste bilen i verden, men den er jo drittøff!!

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider