Sailorboy Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 somsagt, handlet en "brukt" chipp her en dag.. det skulle jo selfølgelig være en BSR chipp, noe jeg nå tviler MEGET sterkt på at det er. har noen sett denne ettiketten på deres chipp før? skulle da vært meget takknemmelig:) muligens autotech? Mvh Sølve Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 min ser helt lik ut, det var ikke bsr. kjøpte den på blocket.se av en svenske for 800. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Jeg har en BSR chip til 740. Den var også håndskrevet. Det sto (mener jeg) BSR pluss et art.nr og eller 240hk. Noe sånt. Jeg fant den ihvertfall igjen på http://sv.bsr.se/products/. Senere kjøpte jeg en annen hjerne til samme bil. Enten var det ingen lapp eller så sto det kun et nr på den. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg