"VOLVOPOWER" Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 Ånei , stjernebil for alltid her! :D har demontert sedanen og driver med rustsveising. Bytting av kanaler og golv pågår og en del annet rustsveising! :) Siter x3 Mercedes w123 300TDTx2,1 300diesel sedan) x2 Mercedes w124 300TDT(en 300 turbosedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knurt Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Har iløpet av natta som har gått bytta den siste av to foringer i bakakslingen på bilen min, så no skal det vere klar for siste godkjenninga. Håper eg slepper å røre dei to boltene igjen for det var noko herk å få på igjen, men likevel så er det greit å gjere det sjøl i staden for å betale dei som jobber på verkstedet for ein jobb som eg kan klare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Tenkte at denne teikningen kunne være av interresse. Og ein ting til, me skal ikkje ha noko Volvomaskin i MBen veit du. :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"VOLVOPOWER" Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 (endret) Bra jobba Knurt blei nok kanon! :) oioioi! sjå her da! :) Takk ska du ha Actros 8x8! ;) denne var meget interesang! :) Endret Mars 30, 2011 av "VOLVOPOWER" Siter x3 Mercedes w123 300TDTx2,1 300diesel sedan) x2 Mercedes w124 300TDT(en 300 turbosedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knurt Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Har du forsatt støtfangeren liggende som du vil selge? Vaska og polerte bilen i helga, og då var det synd å sjå at det er ein stor bulk i støtfangeren framme. Er også nesten på tide å hive på nye dekk og flotte felger på bilen. Lurer på om det skal bli 15" eller 16" med høg profil. Er vanskelig å få tak i fullprofil dekk no for tida, noko som var heilt vanlig då bilen var ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg