djomes Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Hei! Har kjøpt meg en VectraB der fremre dørlist mangler på begge sider. Det viste seg også at det lille festet som plastlisten skal festes på røk bare jeg så på det. Er det noen tips om hvor man får tak i billige dørlister? Og er det noe problem å skifte hele listen med metallisten også? Eller er det bare plastlisten som kan skiftes? -Jo Emil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 http://opel-deler.no/ Aldrig skiftet selv, men regner med stålplata henger på, så er det sikkert bare og fjerne den gamle og dytte på den nye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 kjøp listene og skift de selv.. mener de koster 200,- (ulakkerte, sort plast) gjør rent og fjern dritt og monter de på selv.. betaler ikke 400,- for noe en kan gjøre selv på 10-15 min.. veldig enkelt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg