AudiA495 Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Hei! i noen måneder nå har min Audi A4, 1,6 95mod hatt problemer. problemet skjer når jeg skal starte bilen. Når jeg starter så stopper den etter ca 2sek. den klarer ikke å holde tomgangen. går rett opp også rett ned før bilen stopper. jeg må starte motoren flere ganger før den virker. jeg er redd for at den en dag skal plutselig stoppe midt i veien. jeg har byttet: tennpluggkabler, men tennpluggene er svarte ( kan dette være ett problem ?) byttet ut luftmassemåleren.. byttet coil. jeg kjøpte nylig VAC-COM kabel for 200kr ink software. søkte på bilen, men den fant ingen feil.. kan denne være defekt? takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Høres litt ut som startsperren din krangler litt. Lyser vel ikke helt tilfeldig et gult rundt lys med bilde av en nøkkel til høyre i turtellern de gangene bilen dør etter ca 2 sek? Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiA495 Skrevet August 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Høres litt ut som startsperren din krangler litt. Lyser vel ikke helt tilfeldig et gult rundt lys med bilde av en nøkkel til høyre i turtellern de gangene bilen dør etter ca 2 sek? Det blinker ikke noe gult når bilen dør etter 2sek.. jeg tror det er spjeldhuset som har gått eller delvvis defekt.. noen som vet noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Høres veldig ut som startsperra ja. Kjent feil dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Må lodde et par ledninger som går fra nøkkelhullet. Blir ofte dårlig kontakt der. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiA495 Skrevet August 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 er det noen metoder man kan sjekke om en bil har startsperre? vag-com, feks? takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Du burde få opp feilmelding i vag com. Står som regel Immobilizer på feilmeldinga. Men alle A4 har dette originalt fra fabrikken. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiA495 Skrevet August 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Du burde få opp feilmelding i vag com.Står som regel Immobilizer på feilmeldinga. Men alle A4 har dette originalt fra fabrikken. funker dette også med de billige kablene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 funker dette også med de billige kablene? Gjør det med den jeg har. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg