Gå til innhold

Rallye grill

Ranger emnet

SpeedWell

Anbefalte innlegg

Rallye griller har vel de fleste tunere... AutoSpy er boikottet.... Så en på Ebay i dag.... Funner dem hos alle tyske tunere... Kunne sikkert dratt med en i begynnelsen på mars.... Skal innom Udo da, de ligger vel på tett under 2000 der og, men det er Mattig.... Aner ikke hva AutoSpy har.....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Er det andre enn AutoSpy (Spar ) som selger emblemfri Rallye griller?

Synes prisen var rett og slett fæl. 2300kr

Hvordan er kvaliteten på disse?

Om noen har en brukt å selge, brøl ut.

Koster ca 1500 svenske kr på http://www.realcar.se

Har ikke prøvd den men tipper at ikke kvaliteten er på topp der.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er en sjappe her i Ålesund som skaffer til 1922kr, kanskje teste de.

Men, nytt spørsmål. Hvordan er grillen festet? Er det samme klipsene som på grillen for runde lykter og den kan settes rett på?

Om det er kun lykte-innfestingen som er unik så slipper jeg å lage egne grillfester.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pelsen

Noen som har erfaring med disse?

Hva du enn gjør. IKKE opprett kontakt med de folka... Capri Zone har vært på TV2 Hjelper Deg i 150tusenkronersklassen, og er et ERKEEKSEMPEL på en svindlerbedrift uten like. Ta mitt ord på det. Vet så mye om den sjappa at det tar alt for lang tid å skrive. Fyren er det enkelte kaller psykopat.

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Hva du enn gjør. IKKE opprett kontakt med de folka... Capri Zone har vært på TV2 Hjelper Deg i 150tusenkronersklassen, og er et ERKEEKSEMPEL på en svindlerbedrift uten like. Ta mitt ord på det. Vet så mye om den sjappa at det tar alt for lang tid å skrive. Fyren er det enkelte kaller psykopat.

Støtter dette fult ut.

Bestilte senkesettet mitt hos han, skulle ta to uker.

3 mnd senere fikk jeg dette - etter å ha ringt annen hver dag og mast. En stund tok han faen ikke telefonen en gang. Hadde rigga opp balltre og skulle ta en tur når det endelig kom .. ( Måtte forhåndsbetale sekesettet )

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider