stanley1337 Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Hei! jeg har en Audi a4 b5, og har lyst til å sette inn grøftelys i den, men lurer på om det er noen som har gjort dette før, og kan forklare meg hvordan de gjorde det! jeg har knapp på dashbordet til tåkelys(lys bak) så tenker å bruke denne knappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Hei! jeg har en Audi a4 b5, og har lyst til å sette inn grøftelys i den, men lurer på om det er noen som har gjort dette før, og kan forklare meg hvordan de gjorde det! jeg har knapp på dashbordet til tåkelys(lys bak) så tenker å bruke denne knappen. Les denne: http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/data/a1237/a1237.php&var= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Hvis ikke jeg husker feil har Kufatec ett ledningskitt til grøftelys på pre-facelift. Alternativt er at du kan kjøpe noen fra US-mod hvor dem kom med grøftelys på pre-facelift fanger. Man må uansett legge opp strømledning ettersom dem ikke er det fra før. Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 har prefacelift og har tåkelys i hovedlyktene, bare å koble fra å trekke ledingen vidre ned til fangeren å koble på noen lys :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Har jo disse da: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170378435780&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWAX%3AIT Men jeg har turbo og ser at disse er tette, mulig de blokker av for mye luft? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinarS Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Har jo disse da: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170378435780&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWAX%3AIT Men jeg har turbo og ser at disse er tette, mulig de blokker av for mye luft? De er et godt valg.. Mulig å skjære de til da, så lufta kommer forbi. Jeg kjøpte fra den selgeren der, og det tok 4-5 dager så var de fremme ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet August 14, 2010 Rapporter Share Skrevet August 14, 2010 De originale er jo også tette... det er den i midten som har luftehull :) Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blanco Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 noen som vet om disse er brukbare? http://www.xtremecar.no/takelys-klart-glass-126x65mm Siter - Mercedes Benz C180 1999 - Audi A4 1,8T 1996 - Mercedes Benz C180 1994 - Audi 80 1,8S 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 De originale er jo også tette... det er den i midten som har luftehull :) Er de helt tette? Jeg har mista den originale på høyresiden, men venstresiden har hvertfall hull på siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blanco Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 Er de helt tette? Jeg har mista den originale på høyresiden, men venstresiden har hvertfall hull på siden den ene har hull hele veien, den andre har kun hull enten øverst eller nederst. Siter - Mercedes Benz C180 1999 - Audi A4 1,8T 1996 - Mercedes Benz C180 1994 - Audi 80 1,8S 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 den ene har hull hele veien, den andre har kun hull enten øverst eller nederst. Så jeg bør kort sagt hulle de ut da for å få bra kjøling til intercooleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg