Crouwn Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Infitity, aldri brukt. De ser helt smoothe ut. Ga 1200 for høyttalerne + noen hundre for boksene (har bare kvittering på høyttalerne). Må bli kvitt de nå, så bare kom med bud. :) førstemann med et akseptabelt bud får de. Siter bmw<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 500+frakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crouwn Skrevet August 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 500+frakt Sendt deg PM :) Siter bmw<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crouwn Skrevet August 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Høyttalerne er fortsatt til salgs, håper på noen raske bud :) Siter bmw<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crouwn Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 Nå ble det jo ikke akkurat noe hurtig salg men... har de ennå, de skal vekk! Kom med bud så sender jeg de før jeg reiser hjem i jula. :) De ligger klare i norgespakke nå, klare til å bli sendt. Siter bmw<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crouwn Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 Ingen som vil ha? Kan selge for 450 + frakt, send PM! Førstemann til mølla ;) Siter bmw<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crouwn Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2011 Bump! Siter bmw<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Mer info om disse høytalerene? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crouwn Skrevet April 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Sorry, har ikke vært innom forumet en stund. Send meg heller PM, så får jeg email , og svarer mye raskere. Har dessverre ikke så mye info om høyttalerne, hva lurer du på? Aldri brukt de som sagt, vet bare at de skal være bra da vi ble anbefalt de av bilstereobutikke nda vi skule ha 6"9 til en russebil. ;) Gidder ikke ta vare på høyttalerne lenger de jeg ikke har bruk for de, får jeg ingen bud nå så går de til en kompis :/ kom igjen folkens! bra høyttalere som ikke er brukt til godt under halv pris! send bud på pm! Siter bmw<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crouwn Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 bump Siter bmw<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crouwn Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 Okey de må bort nå, så selger for 500 kr med frakt INKLUDERT. Førstemann til mølla, send PM. Siter bmw<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crouwn Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 Solgt Siter bmw<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg