nicoloco Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Hei. Er på utkikk etter et Hertz HX250D element slik at jeg får doblet subantallet i bilen min! ;) Saken er den at dette elementet er gått ut av produksjon og erstattet med en ny versjon i serien, så jeg finner det ikke noen plass nytt. Elementet må da gjerne være brukt, bare helst fornuftig :) Slik ser det da ut.... :) Pris blir vi vel enige om, men regner ikke med å betale alt for mye for en brukt gammel 10" :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 Mulig at jeg har et for salg om kammeraten min ikke skla ha det. Hvor mye er du villig til og gi? Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg