haakon88t Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Hei, kjøpte meg nylig en audi 80 93mod til gi bort pris. Problemet er at det ikke kommer spylervæske når jeg trykker hendelen inn, det kommer ingen during heller. Viskerene går som normalt da. Kikket på spyler-pumpen, og det ser ut til at den ikke får strøm. Målte med voltmeter i stikket, og det var null volt. Må jeg istedet bruke prøvelampe kanskje? Sikringer er i orden. Er det kabelbrudd kanskje? Eller noe annet jeg bør sjekke? Feilsøke på kabelbrudd er det værste som finnes! =/ Siter VW Passat 1.9TDI 4 Motion 2003 Mercedes-Benz 420 sec 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Først å fremst så ta en ledningsslump å tvangskjør pumpa for å se at den faktisk fungerer. Gjør den det så er det dessverre slik at du må måle deg frem hvor bruddet er. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon88t Skrevet August 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Fikset det;) Fikk ikke målt no spenning i stikket, men når jeg satt inn en prøve lampe lyste det! Noe galt med instrumentet mitt kanskje?.. jaja, samma det. Smørte opp pumpen og renset den for rust. Så nå pruter det for harde livet her =) Siter VW Passat 1.9TDI 4 Motion 2003 Mercedes-Benz 420 sec 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg