Accent Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Hei. er snart 18 år og oppkjøringen nærmer seg. har i den anledning sett etter bil. Fant en 1996 hyundai accent LS som hadde gått 44000 km. Bilen er såvidt jeg vet strøken, null rust og fast i drivverket. Eid av gammel dame som ikke lenger fikk ha lappen. Personlig syntes jeg den virker som et greit kjøp med tanke på økonomi (litt eldre dame-bil, men får ofre verdigheten til jeg får mer penger):D Noen erfaringer å dele? Og er 19 000 kr en fornuftig pris for denne bilen? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 6, 2010 Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 (endret) Lite feil på disse, men det er jo ikke akkurat komfort å rope hurra over. Dessuten så kan jo utseende diskuteres.. :p men hey, bra bil for å komme seg fra A til B. De ruster i bakskjermene. Innenfra og ut, samt bærebroene foran ruster. Tas på garanti visstnok. Synes 19k var litt mye for denne da du får GLS utgaven til samme prisen stortsett. LS har vel så å si ingenting utstyr. Endret August 6, 2010 av Margido Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennis Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 19 000 var litt i det drøyeste laget! Hvis du går inn på http://www.finn.no så finner du mye billigere accenter! Jeg kjøpte en moped for 1500, og den byttet jeg nå et år etter i en Hyundai accent gls 1998 mod. Men selvfølgelig, du velger jo selv... er jo en del du kan gjøre med bilen også, for å få den til å bli litt kulere! :cruising: Min accent er jo ikke stort og se til! men hvis du sjekker min tråd som heter Styling, så kan du se hva mine planer er :tannløs: Da kan det være du får noen ideer, eller du har noen ideer og dele :thumb Men lykke til med bilen!:win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg