Fredd4d Skrevet August 6, 2010 Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 Hva er det største man får plass til i hjulhusa på en 67mod 142? Tenker da på felgstørrelse i både bredde og høyde, samt ET. Og dekkdim. Er da interessert i å vite om det folk VEIT fungerer. Bilen blir senket ca 35mm tenker jeg. Sjarmørsubbing ved full sving er ok, men ikke no modifisering av hjjulbuer osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torsteinsen Skrevet August 23, 2010 Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 Jeg har 18" 225 og det passet ypperlig med 30 senking :) Jeg måtta kappe litt i hjulbuen bak, men ingenting foran :) MASSE PLASS! :D Vurderer å kjøpe inn 40 senking (eller mere) ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
14269 Skrevet Desember 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2010 30mm spacer bak, samt utoverbredda 14" fyllte opp på 240 aksling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg