CorraDon Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Jeg lurer på om noen andre har prøvd å satt på en stor frontmontert intercooler på corrado før, erfaringer osv??? Har RS-fanger og GTB-fanger, men blir vel til at jeg bruekr RS-fangeren og hadde tenkt meg noe i størrelsen rundt 618x210x74 mm eller 618x170x74 mm. Noen forslag? Regner med at det kan blinkomplikasjoner, men med litt kutting her og der og fjerning av batteriet osv er alt mulig... :) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Få laga en på mål, Radiatorservice driver med slikt. Pris 4-5000 Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 tilpasset Golf G60 intercooler passer bra Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Oki. så det først nå at den var såpass stor! Fett! Noen som har en til salgs???????? Ble kjempeinterressert jeg nå. Skal ha sånn lissom! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lil`ob Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 noen som har nøyaktige mål på denne golf icn ? Siter -corrado vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 sånn blir den i corra og jeg vet... resize er luksus Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Blir bræ når vi skrur sammen :cool: Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Var det noe stress å sette den på? Sveising etc? Ble smooth på din hvertfall :) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 endetanken på høyreside er kortet inn pga slepekroken... en org rallye ic vil butte i slepekroken Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Næhmen... Hva har skjedd med "dyret" da..?? Har du torpedert motorrommet på henne? SKummelt hva som skjer når bilene flytter fra en landsdel til en annen.. Off topic: Fikk fikset vinduene idag, kostet litt kr, men nå glir de som bare få...en haug med fester som var knekt, pluss bytte av en sim ring på skjalte akselen... Kikket på forsikringen da..?? Special price for you my friend! Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg