kjellas Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 noen som vet hvor jeg kan få lastet ned nyeste kart over europa til Rns 300 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Oppfordring til ulovlig nedlasting er ikke tillatt på Bilforumet. :spin Google it... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MD Trading Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Hvorfor antas det automatisk at en forespørsel om hvor noe kan lastes ned er oppfordring til ulovlig nedlasting? Som om ingen kartprodusenter, softwareutviklere etc ikke tilbyr nedlasting. Det må jo være lov å spørre, så får de som lenker til ulovlige alternativ få smekk.... Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Hvorfor antas det automatisk at en forespørsel om hvor noe kan lastes ned er oppfordring til ulovlig nedlasting? Som om ingen kartprodusenter, softwareutviklere etc ikke tilbyr nedlasting. Det må jo være lov å spørre, så får de som lenker til ulovlige alternativ få smekk.... Eller? Beklager. :) Sikkert sagt i lys av at jeg i tiden tråden er skrevet og forut slettet en del wareztråder/innlegg, hvilket er tilnærmet null problem nå som det er skrevet inn fordring i underteksten til forumet. Nå antar jeg som du at de like gjerne spør om legitim nedlasting, selvom de ikke spesifiserer, det gjorde jeg ikke automatisk tidligere. Beklager det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MD Trading Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Jeg skjønner. Det er selvfølgelig ikke noen god ide å tipse eller legge ut lenker til steder der man kan laste ned ulovlig. Jeg ville også vært forsiktig med å henvise folk som er på utkikk etter navigasjoner og slikt utsyr til ebay. 95% av det som omsettes der er tjuvgods fra ymse østeropeiske land. Spesielt britisk og tysk ebay flommer over. Men klart... ebay er jo en legal markedsplass. Jeg bare sier... Så alle som handler der bør ha det i bakhodet at det som regel er en grunn til at mye av varene der omsettes så latterlig billig. Ikke noe problem å selge billig når du ikke har noen innkjøpspris på en vare, for å si det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg