xxx4 Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Tenkte jeg skulle sjekke om det er noe intresse for racing med biler uten mod og mulighet til å justere dem. Fordelen er at vi ikke behøver å kjøpe dem eller bruke tid på å sette dem opp. Vi får også brukt noen biler vi ikke bruker så ofte. Altså ingen regler utenom at det blir låst for modifiseringer og setup. Kan bruke egen bil med egen paint viss man har den i garasjen. Alle hjelpemidlene blir også låst. Tenkte vi kunne prøve disse bilene :) 5 runder på Nurburgring GP med 2002 audi S4 awd s644 1 runde Fujimi Kaido med Lotus 2-eleven rwd A572 15 runder på Sunset ovalbane med Ford FG Falcon rwd R720 5 runder på Motegi med secret supra rwd R702 6 runder på Tsukuba med Acura NSX rwd S657 5 runder på Mapple Valley med Laborghini Murcielago awd S648 2 runder på Nurburgring med Porsche 962c rwd R931 Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Hmm... første og siste er i hvertfall interresant... Må bilene være helt originale, med tanke på utseende? Har bl.a. 962'n med Hydro Aluminium og Gulf dekor. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Du kan bruke egen bil men jeg låser for mod og setup, men vi får se om det kommer noen da, siden det er litt sær racing. Tanken er at man kjapt må tilpasse seg ny type bil og godta at dem understyrer/overstyrer,har turbolagg osv uten å ha mulighet til å justere dette bort. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Jepp. Er med jeg hvertfall. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Høres kult ut! Jeg er med vettu. Med Top Secreten blir'e DORI DORI trur jeg :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 etter som jeg fortsatt er avhenging av bremselinjer og ABS så må jeg desverre melde pass... men hadde vært morro å prøvd seg mot noen når bilene har likt utgangs punkt :) dere får kose dere :D :popcorn Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Abs kan du få lov å bruke for det bremser bedre uten når man har det i kroppen men bremselinje kan vi vel ikke godta, desverre. Heng med da, er bare å prøve? Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Abs kan du få lov å bruke for det bremser bedre uten når man har det i kroppen men bremselinje kan vi vel ikke godta, desverre.Heng med da, er bare å prøve? får se, prøvd en gang på Road America banen uten bremselinjer og abs, var flere sekunder tregere pr runde, ble frakjørt av Morten... og vil helst ikke oppleve det en gang til hehe Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Det var morro å kjøre litt andre og uvante biler for en gangs skyld. Kan gjerne gjøre mer av dette litt innimellom annen racing og evt. drifting. @Krepsen: Slå av ABS og bremselinje og kjør en del alene, du vil slite litt til å begynne med, men ikke gi opp. Du må bare prøve, og prøve. Bare du får følelsen med det vil du kjøre ned rundetidene med flere sekunder. Vil du ikke kjøre alene så blir jeg med mer enn gjerne. Vi vil selvsagt ha med så mange som mulig. Men vi ønsker ikke at det er for mye hjelpemidler. B500 biler kan være fine biler å begynne med hvis du vil lære deg å kjøre uten hjelpemidler, da disse er rimelig lettkjørte. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg