Foxchase Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Hei! Jeg har sett litt rundt og lest om Cruise Control på biler og har hørt at dette er relativt lett å installere. På et sted stod det at de fleste biler som kom i versjoner med Cruise Control, er det allerede satt opp til å installere dette, på grunn av en plugg bak airbagen på rattet. Derfor tenkte jeg å undersøke litt om dette er tilfelle på Stratus før jeg eventuelt bytter ratt og kobler til Cruise Control. Så... Er det noen som kan bekrefte dette??? :) Siter - 1998 Chrysler Stratus 2.0 LE Automatic - 2001 Chevrolet Lumina 3.1 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Det ligger ikke klart i Stratusen ;) Så du trenger hele systemet, og ikke bare rattet. Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foxchase Skrevet August 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Det var dumt, men jaja... Hva består det egentlig av? Regulator og ledninger? Siter - 1998 Chrysler Stratus 2.0 LE Automatic - 2001 Chevrolet Lumina 3.1 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg