Gulfgti Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Har sett litt rundt på nettet at noen har motorsykkelgassere på golfene:) fant gsx 750 gassere til en billig penge så mulig jeg kjøper dem. Er det lett å få de innstilt? må dyses opp mye? skal de ha mere bensintrykk en det som er på vanlig gasser? Sett fler bruke 600 gassere så da bør det vel gå med 750 og? Noen som har bilder eller gjort det selv her? Mvh kjetil Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 17, 2010 Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 jeg har mc-gassere på en 1.8l 16v kr motor. funker som bare det. holder på i disse dager å montere kompressor på motoren i tillegg ;) gasserne mine er fra yamaha r1. regn med litt jobb og egentenking, ingen konkret fasit på dette. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg