Tjeltus Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 heisan, har nettopp fått handlet en ganske ok g30. tilfelle her var at jeg skulle få avslag på prisen ved at jeg skiftet vannpumpen selv. har fått med deler, pumpen, pakninger, "lim" å i tilegg en simmering til veiven. har skiftet vannpumpe før, men det var en bmw å ikke fult så trangt der. trenger en liten "veiviser" om noen kunne våre så greie. den lekker ikke mye, helst minimalt men allikevel greit å få i orden, å evt. hva bør jeg skifte med det samme jeg skifter pumpa ? (bortsett fra reimer da(kunne godt fått vite hva slags det var om noen har tallene i hodet)) på forhånd takk for hjelpen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Tja, tapp radiator, ta løs den (de) reimene som driver vannpumpa, og bytt vannpumpe. Mulig du vil ta ut radiator om det gir deg bedre rom/overblikk over hva du gjør, men burde strengt tatt ikke være nødvendig. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg