RaCk Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 er der fra og med idag. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 hva du mistet den på da ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 var vel en burnings v/henting av bil hvis jeg ikke husker helt feil? ble en ulykkes tur det der rack Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by Jostein er du i Bergen for tiden? Var det du som spany rundt igår på essoen i Loddefjord med en hvit mr2? Isåfall. Ta en tur oppom ikveld på sentertaket da vel:) Må jo hilse på folk fra forumet=);) MVH lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Gratulerer Roberto... Jeg skal informere Narvik-politiet om det :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Grattis! Nå kan du begynne hard-treninga frem mot det store passat/granada racet :D Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Fortsetter du å kappkjøre slik du gjorde med meg i dag, så ryker du fort igjen. :D Regner med det var du i den gule greia ved Gullgruven nå nettopp.. kjørte ikke fra en original Impreza GT jo. :) Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Grattis rack! Men det må ha vært irriterende med den Imprezaen! :D ;) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by RaCk Endelig. ENDELIG. Etter å ha ventet på ID i tre mnd så har jeg endelig fått den tilbake. 17 feil på teoriprøven og jeg kjørte som en konge. :D Hyggelig samtale med sensor gjennom hele prøven. hoho :D :D *fly til Bergen og hente 300zx* Oppkjøring etter 3 mnd?? hadde du prøvetid eller? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Noen som tør å gjette på hvor lenge det går før han mister lappen igjen? :D sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isager Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Ikke faen om dem får revet lappen ut av fingrene mine :D Siter MY00 Impreza GT Wagon - Webpage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by Asim Noen som tør å gjette på hvor lenge det går før han mister lappen igjen? :D sombrero max. 6mnd... hehe sombrero Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by Asim Noen som tør å gjette på hvor lenge det går før han mister lappen igjen? :D sombrero Den som klarer å gjette nermest får et rabattkort på crazytuning.com? :D sier 8 mnd jeg :P Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Gratulerer rack! Mens husk at det går ikke an å love 7stk tur med zx når du har plass til 4! ;) Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by Lars Var det du som spany rundt igår på essoen i Loddefjord med en hvit mr2? Isåfall. Ta en tur oppom ikveld på sentertaket da vel:) Må jo hilse på folk fra forumet=);) MVH lars Hehe Skyldig:D Og du/dere var?Lite å finne på:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg