Lars Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by Jostein Hehe Skyldig:D Og du/dere var?Lite å finne på:rolleyes: hehe Vi satt i en plommerød Dodge Ram. Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by spooz Fortsetter du å kappkjøre slik du gjorde med meg i dag, så ryker du fort igjen. :D Regner med det var du i den gule greia ved Gullgruven nå nettopp.. kjørte ikke fra en original Impreza GT jo. :) Så ut som den gikk greit den imprezaen :) Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Satt du på? Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Jeg kjørte ved siden av 300'en :) Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Ok, hvilken bil var det? Noe amerikanske greier? Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Så deg i Loddefjord idag Rack,og fikk med meg du dro en aldri så liten diskre bred en i rundkjøringen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Hehe, vær forsiktig rack ! Slik som den går nå så ryker lappen fort igjen ! :-) Kappe med RS4??? hehe! Det var gøy det ! :rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Voldsomt som du tester grenser rack! Det høres ihvertfall sånn ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by spooz Ok, hvilken bil var det? Noe amerikanske greier? Må bare legge til at det er faen meg en rååå bil asså!!Blir definitivt lagt merke til,men var litt skitten idagMå få tatt en nermere titt på den engang,var så mye folk rundt den i Arenum sist;) Ikke rart da men...Hvorfor kjørte du med prøveskilter?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Tøysebil. Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suveren Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by spooz Fortsetter du å kappkjøre slik du gjorde med meg i dag, så ryker du fort igjen. :D Regner med det var du i den gule greia ved Gullgruven nå nettopp.. kjørte ikke fra en original Impreza GT jo. :) KJøpt deg den crifo hadde tilsalgs eller? Siter - 1995 Bmw E36 325i coupe X - 1995 VW Golf GTi - Solgt X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt -------------Sev/Bergen-------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by spooz Fortsetter du å kappkjøre slik du gjorde med meg i dag, så ryker du fort igjen. :D Regner med det var du i den gule greia ved Gullgruven nå nettopp.. kjørte ikke fra en original Impreza GT jo. :) Når jeg nettop har hentet bilen og så absolutt ikke er vandt med bilen så tøyer jeg ikke grensene mer enn jeg mener jeg selv klarer. Vi kan godt kjøre en gang til rundt bilexpo. ;) Kommer hjemover igjen med den da. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Flat pedal er flat pedal. Snakkes i april. Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by spooz Ok, hvilken bil var det? Noe amerikanske greier? En gammel laurel faktisk.... Hvorfor kjørte du ikke forbi??? :D Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 hvordan går det med silvia'n da rack? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg