RaCk Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by SunnyGTi2.0 hvordan går det med silvia'n da rack? ;) Silvia? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 den lille s15'en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by SunnyGTi2.0 den lille s15'en.. Jeg har aldri hatt noe sånt. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 da var du med på hva jeg mente? sleng ut noen bilder når du er i gang da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Ahh. Dette skulle være hemmelig. ;) ;) Men jaja. ;) Henter den på posten i morgen. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 tar meg 4sek å slette innleggene.. skal jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 neida. hehe. ;) Bare tuller jeg. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 sorry hvis jeg ødela opplegget ditt.. jeg la forresten med noe dekor i pakken din. fikk inn noe nytt rett før jeg skulle sende den. hvis du ser på sidene våre så er det de øverste klistremerkene under "styling".. ..ikke helt topic dette her :rolleyes: men det er godt å ha noe å gjøre hvis du mister lappen igjen da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Er ikke noe opplegg å ødelegge. bare tøyset litt jeg. Gleder meg noe villt til dette. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by RaCk Når jeg nettop har hentet bilen og så absolutt ikke er vandt med bilen så tøyer jeg ikke grensene mer enn jeg mener jeg selv klarer. Hah - hvis dette skal være tråden om dårlige unnskyldninger, så hadde jeg faktisk kjøpt bilen tidligere på kvelden, så det var første gang jeg kjørte den. :) Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by erbe Hvorfor kjørte du ikke forbi??? :D Fordi det lå en gul sak i veien foran meg, som tydeligvis ikke hadde spesielt drag på 4.giret sitt... Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 314hk og 399 nm. :) Målt på Tirsdag. Du kan få prøve selv en dag på vått føre. :) Kan nesten love deg en overraskelse. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Hvor mye veier den? Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 1690 kg. :) Hvorfor hang du ikke på videre da? Fløyfjells tunnellen var morsom. Der hadde du nok ikke holdt følge. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 1700 kilo! Rene lastebilen. Regner med du mente ":("? Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg