RaCk Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 flytter seg fordi om. :) 0-100 på 5.4 originalt? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by RaCk 314hk og 399 nm. :) Målt på Tirsdag. 314? Står 350++ i annonsen din.. Har du tatt av Turboene da? ;) Uansett så har du 5,38 kgpr hk mot spooz sin 6,19 kg pr hk. Du skulle da absolutt ha en fordel på motorveien. Så vidt jeg vet hadde han også bilen full av sommerhjul og smådeler som ny potte og litt sånnt. Sparer du på kreftene eller??? Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by RaCk Hvorfor hang du ikke på videre da? Fløyfjells tunnellen var morsom. Der hadde du nok ikke holdt følge. ;) [/b] Det husker jeg faktisk ikke. Svingte jeg ned mot Sandviken? Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by RaCk flytter seg fordi om. :) 0-100 på 5.4 originalt? Med stoppeklokke da i så fall? EVO har jo testet bilen 0-60mph (altså 0-96km/t) til 6 sek originalt.. http://www.autoexpress.co.uk/evo_data/knowledge/coupes.php Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Det var teoretiske tall i annonsen. Tall som andre 300zx folk mener at jeg burde ha. 314hk er tall som jeg fikk hos Polly på Tirsdag. Annonsen skal endres. Tror jeg kjører på originalt ladetrykk. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Er det du som kjører på danmarksplass omtrent hver dag Jostein?? Kjøper mat eller noe sånt på Mega. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 rack: hva du måtte ut med for benking da ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg