beinet Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Hei Meget fornøyd i kveld ja, Slaveselynderen beggynte å skrante på vei hjem fra jobb i dag. Tok den ut, ja den var helt ferdig. men nå til tusen kroners spørsmålet. Det er masse "bremsevæske" i clutchhuset. Må jeg bare krype til korset å få meg en helt ny clutch , eller kan jeg redde den?:drunk::drunk: Siter Betaler bjørnejegere bamsemoms??????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 skru ut boltene rundt kassen, og vippe den ut med et skrujern og la det renne ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beinet Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 Om noen andre lurer på dette: Byttet slaveselynder kvelden etterpå - tut å kjør. Clutchen er fin enda Siter Betaler bjørnejegere bamsemoms??????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 Hei, jeg kan kanskje gi ett svar på spørsmålet du stillte i starten. Har selve clutchen fått noe væske på seg, som bremsevæske, kjølevæske, olje etc(ikke vann), så skal den ærlig talt byttes, samme med bremseklosser og band. Men jeg pleier å vaske reint bremser, og prøve, med en clutch, hadde jeg bare prøvd å kjøre, og hadde jeg merket noe så hadde jeg prøvd å få litt lunk i den, hadde jeg ikke merket noe, så regner jeg med at bremsevæska kun har rent inn i clutchuset, og ikke på selve clutchen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beinet Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 Takk for svar. som du kanskje ser, tok slaven kvelden for et halvt år siden, funker fint enda, Vipper liksom ikke bare ut kassa for morro skyld, (dett er en quattro også) 3 drivakseler + 10 - 15 skruer rundt huset, har byttet kasse så veit hvilken jobb det er Så foreløpig er jeg veldig fornøyd Siter Betaler bjørnejegere bamsemoms??????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Så det var litt tid siden, tenkte det vr greit å gi ett orsinket svar siden kanskje flere lurer på det samme. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg