lovov Skrevet August 10, 2010 Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 (endret) Hei. Jeg bare lurte på om de nye frontlysene og grillen til 2000 modeller passer på de eldre modellene? Noen som har skiftet ut dette? Ble det bra? Er det problematisk med overgang til annen type pære med tanke på det elektriske? Hvor mye må jeg forvente å betale? Ser at orginaldelene er veldig dyr, hvor kan jeg få tak i billigere? Har tenkt på et bilopphuggeri kanskje, men jeg må vel kanskje være heldig da.. Endret August 10, 2010 av lovov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay90 Skrevet August 14, 2010 Rapporter Share Skrevet August 14, 2010 Du er heldig hvis du finner på et huggeri ja. Her er min med 2000 modell lykter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovov Skrevet August 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Du er heldig hvis du finner på et huggeri ja. Her er min med 2000 modell lykter. Det der så jo bra ut, noe sånnt jeg håper at jeg får min etterhvert også :) Men siden du har gjort det, så spør jeg deg: - Hva gjorde du (hvis det i det heletatt er nøvendig) for å få overgang til ny pære? Orginalt er jo H4, mens i de nye er det H7 kanskje? - Passer lyktene uten problemer? - Og så er jeg litt nyskjerrig på grillen din :) Hva har du brukt der? Jeg har sett mange s/v 40'er med svart orginal grill. Er det en slik du har brukt? Håper du gidder å svare.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay90 Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 var litt problematisk me overgang fra H4 til H7, så eg måtte ha den på verksted for å få kobla om, ellers passer lyktene fint. Grillen kjøpte eg bare sånn den er, har ikke jort noe med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
falbrigt Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Sent svar, men i tilfell du ikke er blitt noe klokere. Lampene handler du f.eks her: https://www.scstyling.com/stralkastare-black-rim-p-1709-c-723.aspx eller på ebay. Har byttet fra 1x H4 til 2x H7 på min V40 uten problemer. Koblingsskjema kan publiseres om ønskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soov5 Skrevet November 5, 2010 Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 Det der så jo bra ut, noe sånnt jeg håper at jeg får min etterhvert også :) Men siden du har gjort det, så spør jeg deg: - Hva gjorde du (hvis det i det heletatt er nøvendig) for å få overgang til ny pære? Orginalt er jo H4, mens i de nye er det H7 kanskje? - Passer lyktene uten problemer? - Og så er jeg litt nyskjerrig på grillen din :) Hva har du brukt der? Jeg har sett mange s/v 40'er med svart orginal grill. Er det en slik du har brukt? Håper du gidder å svare.. Du klarer lett og koble om ifra H4 til H7 så lenge du vet hvor ledningene skal stå inn på de nye lyktene. Venstre: Svart kabel: pinne 1 Blå/hvit: pinne 2 Blå/gul: pinne 3 Blå/brun: pinne 4 Den siste kabelen - den rosa - isoleres. Kun fire kabler skal på lykten. Høyre: Blå/brun: pinne 1 Blå/gul: pinne 2 Blå/hvit: pinne 3 Svart: pinne 4 Den siste kabelen - den rosa - isoleres. Kun fire kabler skal på lykten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonjo Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Sent svar, men i tilfell du ikke er blitt noe klokere. Lampene handler du f.eks her: https://www.scstyling.com/stralkastare-black-rim-p-1709-c-723.aspx eller på ebay. Har byttet fra 1x H4 til 2x H7 på min V40 uten problemer. Koblingsskjema kan publiseres om ønskelig. litt sent men lurer på om du enda har eller kunne sendt meg koblingskjema til black rim lyktene? men bare hvis nærlysene lyser sammen med fjernlysene, har koblet slik at nærlyset slukkes når fjernlyset tennes... har skjønt at man må ha et relè i systemet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg