Gå til innhold

Bilde av Rosapanter`n.. Tatt av Arild aka Kid A

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

salam...altså det var hyggelig bil...altså første pakistanern med skyline i norge vil jeg tro hehe....;) keep it up

nå værende bil: =)

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

Tidligere biler:

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er rå, vulgær (med rosa) og ganske så spesiell... Går med et lite håp om at den forble i en slik en "spes" farge, men kan for all del forstå logikken å ha en mer "allmenn akseptert farge" hvis det tross alt skal være firmabilen hans... ;)

Lykke til videre med byggingen, Asim!

Synes bildene var bra, og hvert bilde jeg har sett fra Arilds sine kameraer til nå har virkelig vært LEKRE... Alltid artig å se på kvalitetsbilder.

Og litt off-topic...

Dette med Nissan Laurel Coupe... Asim, er dette noe dere går med i tankene ang. registrering av bilen i Norge osv? Eller var dette bare kødd som jeg kan leste for mye i? :D

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Takker for responsen! sombrero

Asim hadde vaska bilen før den skulle knipses, men jeg ville at den skulle se så jævlig ut som mulig, så jeg beordra bilen ut på tur i møkkaværet!

Måtte jo det for å få så stor kontrast som mulig til bildene av den ferdige bilen ;)

Kameraet ha stort sett liggi veska siden Gatebil-september, så jeg er litt rusten om dagen.

Bare så du vet det Asim - jeg frøs som et hælvete jeg åsså!

PS! Autofil-bladet kommer i butikkene mandag, abbonnentene har allerede fått det...

Har du foto oppdrag eller er det mer på hobby basis?

Bare lurer

Lenke til kommentar
Del på andre sider