Gå til innhold

Pakistan bygger BMW...

Ranger emnet


wicky124

Anbefalte innlegg

Originally posted by Oc-rx

fordi det er mange "wolla-gangstere" som kjører bmw.

 

Senest torsdag så jeg en "wolla-gangster" i RS Blå Golf IV.

 

Fort dere å bli kvitt Golfene! :rolleyes:

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

denne videoen kan dere se hvordan en BMW E46 lages. Hvis dere ser nøye etter er det både damer og negre, såvel som ekte barte-tyskere som monterer den......huff og huff ;)

 

 

Og hvis du ser etter en gang til ser du faktisk at det er både røyk og alkohol på samlebåndet....

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

denne videoen kan dere se hvordan en BMW E46 lages. Hvis dere ser nøye etter er det både damer og negre, såvel som ekte barte-tyskere som monterer den......huff og huff ;)

 

 

Og hvis du ser etter en gang til ser du faktisk at det er både røyk og alkohol på samlebåndet....

 

lol lol lol lol lol lol lol lol lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke akkurat BMW bygger fabrikk i Pakistan for at de har lyst på dårlige kvalitet, er vel mer det motsatte.. :)

 

Og det er vel mesteparten maskiner som gjør grovarbeidet så ja..

Blir vel kanskje billigere BMW da? Siden de bygges i et land med _LITT_ lavere timelønn :)

 

Men dette er jo typisk store konsern da.. flytte fabrikken(e) ut av moderlandet til land der lønningene er litt lavere :)

 

Mer $$$ i kassa da ja :)

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Og hvis du ser etter en gang til ser du faktisk at det er både røyk og alkohol på samlebåndet....

 

I så fall ser ikke jeg noen grunn til hvorfor BMW ikke bør iverksette produksjon i Pakistan, der det meste er forbudt unntatt barnearbeid.

Det er en ting jeg lurer på i den forbindelse:

Skal unger bygge 1-serie og Mini, tenåringer 3-serie, og voksne 5, 6 og 7-serie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

 

Eller norske bønder og norske sosial klienter og norske drittunger og norske dopdealere og norske konemishandlere og norske bankranere og norske misunnelige folk osv osv av norske folk....

 

På tide å våkne opp og lukte på blomstene og forstå at man lever i 2004..... :rolleyes:

 

 

 

 

Hva med norske bilentusiaster da?

 

Alttid skal bmw asossieres med den type mennesker....:)

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Hehe, rart det der. BMW skal nesten alltid assosieres med kriminelle nordmenn og utlendinger, mens entusiaster, og ikke for å nevne direktører, advokater og leger, blir ikke nevnt.

 

Det er jo ikkkenoe morro.... blir ikke negative overskrifter av slikt, ergo det selger ikke.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboKnut

Audi TT er ungarsk, Opel Agila er polsk, Calibra er finsk, Daewoo er Rumensk, Nissan Micra er engelsk, Volvo har blitt amerikanskeid, Jeep Cherokee er østerrisk, Toyota Camry stv er amerikansk og Mercedes kjøper stål til S-klassen fra Ukraina. Det er slutt på den tiden da tysk var tysk, og amerikansk amerikansk. Er det rart det går i surr.....

 

Jeg synes jeg ser ansiktene til de mest innbitte amcar-folka -med lastebilbart, boots og skinnvest - og med totaaaaale skylapper for alt annet enn Detroit-steel i det en sliten TOYOTA stasjonsvogn med en loppete hund baki der, - svinger inn på plassen og krever å få være med på Amcar-treff... Det er nok et ubetalelig øyeblikk.

 

Det var en Opel som ville inn på Vårmønstring på Ekeberg (amcartreff) for et par år siden :-), han måtte snu i døra da. Han hadde jo GM bil. året etter mener jeg det var en opel der inne med revehale og greier.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ecko

 

Vel........ Jeg vil ikke kjøre Tyrkisk eller Fransk Toyota

 

 

Er engelsk Toyota bedre?

 

Er faktisk i England de fleste japsebilene bygges, i hvert fall de som selges i Europa!

 

Normalt sett støtter jeg kapitalismen og globaliseringen fullt ut. Når det gjelder biler er det imidlertid såpass mye følelser involvert at dette følger litt andre spilleregler.

 

Moro å se her at folk synes det er greit med BMW'er fra Pakistan. Det er helt greit for meg at andres BMW'er er bygget der nede, men for min egen del ville jeg heller ha beholdt min gamle bil enn å kjøpe noe slikt. Personlig synes jeg det er drøyt med Bimmere som er laget utenfor Münchens bygrense slik den ble trukket opp i 1946. Produkter fra fabrikken i Dingolfing kan imidlertid også aksepteres selv om dette ikke er "ekte" BMW'er i mine øyne. Da jeg hørte om planene for den nye fabrikken i Dresden i det gamle DDR skrev jeg faktisk et brev til hr. Planke med en advarsel og ba om en forklaring (noe jeg også fikk).

 

Etter Murens fall i 1989 har jeg ikke vært i stand til å få tak i et tysk produkt av rettmessig kvalitet. Dette mener jeg henger sammen med inntoget av sløve, sosialistiske arbeidere fra Østtyskland i vesttysk bilindustri. At det erverdige merket fra Bayerns hovedstad da velger å bygge en stor fabrikk i Dresden, inne på østtysk territorium, mener jeg er en hån mot den gamle vesttyske tungindustrien, som representerer vår sivilisasjons kronjuvel.

 

Jeg innser at jeg ikke representerer den vanlige Toyota-kjøper, men personlig ville jeg aldri i livet ha kjøpt en bil fra en fabrikk jeg ikke hadde besøkt og inspisert. Aller best er det natuligvis å følge produksjonen av nettopp min bil langs en størst mulig del av produksjonslinjen. Personlig ville jeg ha betalt en god slump mer hvis jeg fikk en BMW som var satt sammen ved ærverdige, gamle Werk 1.1 ved Mittlerer Ring i München.

 

På samme måte som de fleste av oss er ganske opptatte av hvilken kvinne som føder våre barn, ser jeg ingen grunn til å være mindre grundig i valget av fabrikk for det nest kjæreste vi eier:

das Automobil!

Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg tror at bilen er fra Tyskland så er jeg fornøyd :)

 

Og min fremtidige bil er vel fra Tyskland regner jeg med..

 

Nemmelig en BMW 318 fra 88 :)

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Beamer Screamer

 

 

Er engelsk Toyota bedre?

 

Er faktisk i England de fleste japsebilene bygges, i hvert fall de som selges i Europa!

 

Normalt sett støtter jeg kapitalismen og globaliseringen fullt ut. Når det gjelder biler er det imidlertid såpass mye følelser involvert at dette følger litt andre spilleregler.

 

Moro å se her at folk synes det er greit med BMW'er fra Pakistan. Det er helt greit for meg at andres BMW'er er bygget der nede, men for min egen del ville jeg heller ha beholdt min gamle bil enn å kjøpe noe slikt. Personlig synes jeg det er drøyt med Bimmere som er laget utenfor Münchens bygrense slik den ble trukket opp i 1946. Produkter fra fabrikken i Dingolfing kan imidlertid også aksepteres selv om dette ikke er "ekte" BMW'er i mine øyne. Da jeg hørte om planene for den nye fabrikken i Dresden i det gamle DDR skrev jeg faktisk et brev til hr. Planke med en advarsel og ba om en forklaring (noe jeg også fikk).

 

Etter Murens fall i 1989 har jeg ikke vært i stand til å få tak i et tysk produkt av rettmessig kvalitet. Dette mener jeg henger sammen med inntoget av sløve, sosialistiske arbeidere fra Østtyskland i vesttysk bilindustri. At det erverdige merket fra Bayerns hovedstad da velger å bygge en stor fabrikk i Dresden, inne på østtysk territorium, mener jeg er en hån mot den gamle vesttyske tungindustrien, som representerer vår sivilisasjons kronjuvel.

 

Jeg innser at jeg ikke representerer den vanlige Toyota-kjøper, men personlig ville jeg aldri i livet ha kjøpt en bil fra en fabrikk jeg ikke hadde besøkt og inspisert. Aller best er det natuligvis å følge produksjonen av nettopp min bil langs en størst mulig del av produksjonslinjen. Personlig ville jeg ha betalt en god slump mer hvis jeg fikk en BMW som var satt sammen ved ærverdige, gamle Werk 1.1 ved Mittlerer Ring i München.

 

På samme måte som de fleste av oss er ganske opptatte av hvilken kvinne som føder våre barn, ser jeg ingen grunn til å være mindre grundig i valget av fabrikk for det nest kjæreste vi eier:

das Automobil!

 

Det var en sann fornøyelse å lese inlegget ditt.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

 

Eller norske bønder og norske sosial klienter og norske drittunger og norske dopdealere og norske konemishandlere og norske bankranere og norske misunnelige folk osv osv av norske folk....

 

På tide å våkne opp og lukte på blomstene og forstå at man lever i 2004..... :rolleyes:

 

 

hey hey hey hey....

 

bankranere bruker audi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår