Treland123 Skrevet August 10, 2010 Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 Hei har en golf 4 gti og skal innstallere åpent luftfilter, så jeg lurte på hva jeg egentlig skal gjøre med alle følerne? Den ene skal til luftmengdemåleren, men er forstatt 2 til som må kobles til. Noen som vet hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidvilla Skrevet August 10, 2010 Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 Sorry off topic, men dette har jeg lurt lenge på. Hva er et åpent luftfilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 11, 2010 Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 konfilter f.eks er et såkalt åpent filter. dvs. luftfilter som IKKE er omsluttet av en boks :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidvilla Skrevet August 11, 2010 Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 konfilter f.eks er et såkalt åpent filter. dvs. luftfilter som IKKE er omsluttet av en boks :) Var ikke verre enn det nei ;p takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg