Treland123 Skrevet August 10, 2010 Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 Hei. Har 4 felger jeg skal pulverlakkere men må glassblåses først. Noen som vet noen plass i vest-agder/sørlandet de glassblåser felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet August 10, 2010 Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 Hei. Har 4 felger jeg skal pulverlakkere men må glassblåses først. Noen som vet noen plass i vest-agder/sørlandet de glassblåser felger? Glassblåsing egner seg ikke på felger. Velg sandblåsing Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Treland123 Skrevet August 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 hmm.. jeg ringte et firma som driver med pulverlakkering og der sa de at jeg måtte få dem glassblåst først. Blir det ikke mye grovere overflate av sandblåsing, vil felgene bli glatte og blanke uansett etter pulverlakkering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet August 11, 2010 Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 hmm.. jeg ringte et firma som driver med pulverlakkering og der sa de at jeg måtte få dem glassblåst først. Blir det ikke mye grovere overflate av sandblåsing, vil felgene bli glatte og blanke uansett etter pulverlakkering? Det kommer an på blåsemedia som blir valgt. Og ja, pluver vil fylle ut riper og porer. Glassblåsing er ment for å ta bort misfarging på rustfri og tar ikke særlig hardt. Velger man å glassblåse er det utrolig mye arbeid for lite effekt. Velger du å få blåst så er det gjort på noen minutter. Er det bare noen få sår og lakken som er på sitter godt, er det bare å pusse ut småskader med papir og lakker på nytt. Er ikke noe problem og lakke over eksisterende lakk. Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg