Gå til innhold

Hjelp til viftereimskift, mot betaling.

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

vet ikke om det er lov å lage slike tråder..men prøver likevel..blir den sletta så blir den sletta..har en MB 230E W124 1986model..der viftereima har hoppet av..har kjøpt meg ny en..men klare selvfølgelig ikke å montere den på..Lurte da på om noen i oslo/lørenskog området har muligheten til å hjelpe meg?mot betaling selvfølgelig...PM eller mld på 93842627.........

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by wicky124

vet ikke om det er lov å lage slike tråder..men prøver likevel..blir den sletta så blir den sletta..har en MB 230E W124 1986model..der viftereima har hoppet av..har kjøpt meg ny en..men klare selvfølgelig ikke å montere den på..Lurte da på om noen i oslo/lørenskog området har muligheten til å hjelpe meg?mot betaling selvfølgelig...PM eller mld på 93842627.........

Kanskje skrive et bedre topic på postenenn "meget offtopic", er jo bilrelatert så jeg ser ingen grunn til at den skulle bli slettet?

Kanskje vi burde hatt et til forum som heter "trenger hjelp"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne hjulpet deg hvis jeg hadde bodd nærmere og bilen min var tilbake fra verksted.....

Still opp da folkens! Det er snakk om en 5minutters jobb dette her. Litt av hensikten med forumet er jo å hjelpe hverandre. Han klarer det ikke selv denne gangen, men lærer det nok hvis han får se hvordan det blir gjort.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WORD..hehe...pluss at alle kan få muligheten til å få se merca mi på treff greia imora..hehe..Har vaskepoletter til selvvask / børsteløs vask også...som kan følge med på "kjøpet"..hehe..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider