rollerboy Skrevet August 12, 2010 Rapporter Share Skrevet August 12, 2010 Er det noen som vet om det er penger å spare på mini service i sverige? har nå behov for 50.000 km service på mini cooper s 2006 modell og har fått tilbud på kr. 4700. bør vel sjekke litt rundt. tips på kompetente og prisgunstige verksted taes mot med takk. bor i oslo området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 12, 2010 Rapporter Share Skrevet August 12, 2010 4700,- var jo ikke ille pris, husk at du bør regne inn transport til, og eventuelt opphold i Sverige også! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viden Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Nærmeste MINI-verksted er vel Göteborg. Jeg har sendt flere mailer dit uten å få svar. Så ring og hør. Jeg kan ikke tenke meg at det lønner seg spesielt med tanke på alle bompengene og kilometerne. Er nok en del billigere å bytte deler/installere reservedeler. Hvertfall var det det da jeg hadde SAAB for lenge siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg