Gå til innhold

Norske oldschool prosjekt

Ranger emnet

Baldrick

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Baldrick

ENIG! Har kun sett det ene bildet av den og den ser jo sinnsykt pen ut!

Fant noen! :)

Et fra et treff i Larvik!

attachment.php?s=&postid=215174

Fra Bugrun 2003!

bugrun03-016.jpg

bugrun03-243.jpg

bugrun03-242.jpg

bugrun03-400.jpg

Et til, fra et eller annet treff!

attachment.php?s=&postid=176297

Bugrun bilder er Copyrighted til Sverre Blindheim!

Enn Chris sin da? Jeg antar han blir å kjøre på med Old School look når bilen hans kommer ut på veiene igjen? :)

Og hva med Øystein Slåke / Menace sin 16v Turbo Mk1? Den kjører han vel Old School på? Noen bilder av den..

attachment.php?s=&postid=88748

attachment.php?s=&postid=88749

attachment.php?s=&postid=88754

attachment.php?s=&postid=88755

Denne fargen skal han ha..

attachment.php?s=&postid=116267

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt pen den bilen til Golf16V, en av mine absolutt favoritter av Golf 2 i Norge, eneste minus er speila ;)

Skal Øystein/Menace sin bli blå??? Synes den er penere i sølv :mad: Hadde endel turer i den bilen med forrige eier og den gikk allerede da styggodt, blir en rå sak det bare han får fingen ut å blir ferdig :)

Får vell ta med min bil også da slik den såg ut før jeg begynte å gjøre ting med den:

forran.jpg

Her er ett bilde med "ny" grill og nye fangere (de som sto på Einserfreak sin grønne).... Der kommer selvsagt krom rundt grillen, fangerne skal lakkes, det samme skal GTI leppe og speil. HR gewinde skal få bilen ned og forhåpentligvis får jeg da plass til BBSene:

fanger.jpg

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt pen den bilen til Golf16V, en av mine absolutt favoritter av Golf 2 i Norge, eneste minus er speila ;)

Skal Øystein/Menace sin bli blå??? Synes den er penere i sølv :mad: Hadde endel turer i den bilen med forrige eier og den gikk allerede da styggodt, blir en rå sak det bare han får fingen ut å blir ferdig :)

Golf16v har solgt -88 dørene og cup speilene, så vi får se hva han kjører på med til sommeren :)

Menace sin skal få den blå fargen ja, hvertfall det han skriver i posten om prosjektet. Trur også det blir en RÅ Golf 1 det der.

Blir tøff den cab'n din, så det blir ikke salg alikavell? :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass med spennende einsere i Norge :rolleyes:

Ikke alle som gidder å slenge ut alt av bilder her vet du ;)

Andie Eins sin 1'er, fra låven eller noe? Sto det hvertfall. Med chromfangere? Sprøtt det nitewlkr.

Jeg så et bilde av den, og jeg synes å huske at det var med chrom fangere, men jeg husket feil, da det bare var med orginale fangere. Unnskyld. Jeg beklager. Faen, du virker som en gretten gubbe på 70 år.. Fatter ikke at du gidder å henge deg opp i noe så bagatell messig..

selvmotsigende.... er ikke en gretten gammel gubbe men er drittlei som passatkara skrev

Hehe her på bilforumet er det noen som har skikkelig peiling,noen som har litt og noen som bare henger seg på.. og svarer på andre tråder med hva de har lest på andre.......

Dersom folk åpner kjeften litt mindre om det de tror og eller kanskje husker så sparer det oss å lese igjennom masse møl

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte bra denne tråden, helt til det dukket opp bilder av prosjekter man "tror" skal bli "old school", og all denne kranglingen som en aldri blir ferdig med.

Den Golf2 !6vèn er vel ikke et oldschool prosjekt? Hva med den gyselige orange stripen, speilene og den grusome grill listen???

Hører ikke hjemme på en "old school" bil det da:rolleyes:

Og den eniseren med 1.8T er jo bare så langt fra som det er mulig å komme "old school"

Men fet er den jo..... ikke tvil om det.

Nei, håper å få se bilder av flere orntlige old school biler, gjerne av cabben din Baldrick...... begynner å ligne på noe den nå:)

Bra jobbet:)

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EspenB

Begynte bra denne tråden, helt til det dukket opp bilder av prosjekter man "tror" skal bli "old school", og all denne kranglingen som en aldri blir ferdig med.

Den Golf2 !6vèn er vel ikke et oldschool prosjekt? Hva med den gyselige orange stripen, speilene og den grusome grill listen???

Hører ikke hjemme på en "old school" bil det da:rolleyes:

Og den eniseren med 1.8T er jo bare så langt fra som det er mulig å komme "old school"

Men fet er den jo..... ikke tvil om det.

Nei, håper å få se bilder av flere orntlige old school biler, gjerne av cabben din Baldrick...... begynner å ligne på noe den nå:)

Bra jobbet:)

Må si meg enig med oransje striper osv, men det finnes etter min mening to typer oldschool. Du har OS (OldSchool) og NOS (New OldSchool). I NOS er det vel om å gjøre å blande OldSchool med noe nytt og trendy på en smakfull måte. F.eks en Golf Mk1 med kromma eikefelger, KW Gewinde, takgrind, recaro-stoler og 16v-maskin med doble Weber45DCOE.. herlig..

Sota ruter, rs-fangere osv.. smakløst..

Min mening seff.. viktig å nevne det :)

PS! Bilen din blir nice, Baldrick ;)

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Og hva med Øystein Slåke / Menace sin 16v Turbo Mk1? Den kjører han vel Old School på? Noen bilder av den..

Old School og Old School, bygger mest bil til meg sjølv eg,

med inspirasjon fra biler eg har sett tidligere.

men eg prøver å holde meg på tidlig 80-tallet iallefall utvendig, så får heller den nye teknikken ligge under og innvendig.

Det ser ut til å bli noken Golf 1'ere til sommeren, og heldigvis er

dei forskjellige

- så treffa slipper å sjå ut som eit samleband ;)

mvh

Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quoter meg selv fra tidligere oppe: "Burde egentlig ha endret tittel på tråd slik at også "vanlige" einsere også legges inn her, men de må være Norske Utenlandske einsere finnes der mange andre tråder om..."

Dette skrev jeg pga jeg forsto at det kom til å bli fint få poster desom det bare skulle inneholde norske oldschool prosjekt ;) Så derfor utvidet jeg den til å inneholde også andre norske Golfer (iutgangspunktet einsere, men Golf 2 alle Golf16V sin er sellvsagt hjertelig velkomne i posten...)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det bilder av min 1'er...

Et fra når jeg kom hjem med bilen i 2000

http://img22.photobucket.com/albums/v66/stigroald/Bilforumet/Image001.jpg

Et til men bakfra

http://img22.photobucket.com/albums/v66/stigroald/Bilforumet/Image002.jpg

Et av bilen et år etter

http://img22.photobucket.com/albums/v66/stigroald/Bilforumet/Image018.jpg

Et av bilen slik den er idag

http://stavanger.vwaudi-club.no/images/treff/1feb/store/bil04.JPG

Syns dere denne bilen er OldSchool nok??

1979 Vw Golf 1982 Vw Golf cl

1983 Vw Transporter (aut.) 1985 Audi 100

1986 Audi 100 cc 2003 Audi A3 (bruksbil)

-----------------------

x- 1983 Vw Golf Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider