lermax Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Innbarka Toyota mann med evnen til å innse at andre merker har noe å fare med også da!! Jeg har eid mange amcar, og dette er min 4. euro + masse Jappser da... Og en Koreaner også. Jeg har sluttet å tro på alt det folk forteller om biler. Mann vet ikke svaret 100% før mann har opplevd det selv da!! Det ser flått ut da. Men jeg må ærlig si at Camryen ( 1992 modell ) er bedre å sitte i da :oops: Og de som hevder at Toyota har for hard "pading" i dasborde-toppen.. Vel de burde vel tatt en titt på denne bilen da. Ikke noe mykere i allefall, heller hardere da! :roll: Og Aude A6en jeg nettopp kjøpte er ikke mange %ene mykere den heller. Nei de kan bare slutte med det tåpelige argumentet! Noen skader i interiøret. Men så var den billig også da! :lol: :lol: Men design, det kan Jaguar da. Noe veldig Jaguarisk over denne "nye" generasjonen som kom i 95 da! 8) Da Ford kom inn som eier, så valgte de å gå litt tilbake til de virkelige klassiske Jaguar linjene... Hærlig i mine øyne da! Ja ja.. kanskje vi er så heldige at Toyota kan begynne å lage biler med litt mer sjel igjen da????? :shock: Noe Jaguar oser av da!!! Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Legg ut bilder av motorrommet då. V8? Toyota Norge holder tilbake mange skikkelege biler. Ser ut som at dei graver si eiga grav. Hehe. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet August 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Legg ut bilder av motorrommet då.V8? Toyota Norge holder tilbake mange skikkelege biler. Ser ut som at dei graver si eiga grav. Hehe. Skal legge ut motor bilder, når jeg får vasket den en dag da. 3,2 rekke sekser. Det var vel i 97 eller noe slik at de kom med 3,2 V8er i stede da. De råeste Toyotaene beholder de i Japan da. Chentury med V12, Chaser 2,5 vvt-i, lækre Crowner, Soarer ++++ Masse rått da. Jeg har 2x Soarer selv også da. 4,0 V8 ( en av bare 873 produsert av den modellen med activ hydraulisk fjæring ) og en 2,5 TT. Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oladunk Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 kjøpte meg nettopp en XJ6 300 3.2 1995 mod.kjempe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 kjøpte meg nettopp en XJ6 300 3.2 1995 mod.kjempe :) Bilder og info!!!!!! :happyhappy: Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg