mazdak Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 (endret) Jeg har nylig fått studieplass hos det odontologiske fakultetet i Tromsø (Tannlege-studiet). Jeg har bodd i Oslo i 19 år nå, og er veldig glad i bylivet. Jeg lurer derfor på hvordan Tromsø er, både når det gjelder utelivet, mennesker, selve byen, klimaet osv. Hvis noen studerer på Universitetet vil jeg gjerne høre deres erfaringer fra Universitetet. :) Endret August 13, 2010 av mazdak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Bylivet i Tromsø er veldig bra! - Maaange minusgrader om vinteren hindrer ikke folk i å dra ut en lørdagskveld!! Er selv ikke student, men er veldig gla i motoriserte kjøretøy :) Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg