magnarbore Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Vurderer og selge / bytte bort felgene mine for jeg vil ha noe mindre (a) felgene kjøpte jeg for 3 dager siden, og dekkene for 2 dager siden. Så dekkene er STRØKNE! samme er felgene :D sitter utrolig bra på bla golf 2, 3, og Vento. Dekkene som står på er Hancook lavprofil; 195-45R15 usikker på inpress da jeg satte dem på bilen med engang, men mener på det er ET 35 Boltsirkel : 4x100 Pris : 4000,- Kan også bytte i mindre felger :) med 4x100 og lavprofilsdekk. bilder : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stedjan Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 http://www.bilforumet.no/felg-and-dekk/230095-vurderer-a-bytte-mine-stilauto-sr500.html Bytte:) Bor på Eidsvoll, så ikke lang vei til deg :) Dekene er gaanske bra:) Kjørt en sesong bare,altså i år :) Siter VW Golf 3 <3 http://www.bilforumet.no/golf-iii/227426-stedjans-golf-3-1-8l.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet August 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2010 neitakk :) skal jeg bytte skal det være i noe mindre enn 15" :) bud vurderes også, så gjerne kom med bud, eller andre felger med mellomlegg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 bump :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 ingen som har andre felger å bytte i :)? bare det er mindre enn 15" og boltsirkel 4x100 :)!! kan også selges billigere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet September 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 fortsatt til salgs :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 fortsatt til salgs :) kan ikke bytte men har ett sett med 8x13 til salgs her...type dassruller med strekkbirthday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet September 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 bilde ? :) send på pm. og pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg